Hop til hovedindholdet

Dansk Kyst- og Naturturisme logo

Branding på sociale medier for turisterhvervet


Dato og tid

Onsdag d. 5. februar 2020 kl. 09:00 til 15:00

Tilmeldingsfrist

Fredag d. 31. januar 2020 kl. 23:00

Sted

UCN Act2Learn, Sofiendalsvej 60, 9200 Aalborg UCN Act2Learn
Sofiendalsvej 60
9200 Aalborg

Branding på sociale medier for turisterhvervet


Arrangementsbeskrivelse

Branding på sociale medier
Opfølgningsdag på tidligere afholdt forløb i digital turismemarkedsføring målrettet turisterhvervet med Cecilie Kobbelgaard, UCN Act2Learn som underviser.

Kursusprogram kl. 9.00-15.00:
Vi samler op på virksomhedernes brug af de sociale medier med formålet at få et overblik over de arbejder med deres brand.
  • Hvordan du sikrer kontinuerlig opbygning af dit brand. Intet slår et stærkt brand!
  • Det er dig og din organisation, dine kunder skal tænke på, når de står med en udfordring eller et behov.

Det er vigtigt, at du har både smartphone og pc med.

Målgruppe:
Kurset er målrettet turisterhvervet og henvender sig til tidligere deltagere på kurser i Digital Turismemarkedsføring afholdt i regi af Danske Turismekompetencer. 

Deltagerkrav:
Kurset udbydes af Dansk Kyst- og Naturturisme som del af EU-Socialfondsprojektet ”Danske Turismekompetencer”, og undervisningen er derfor gratis. Til gengæld skal deltagerne opfylde projektets adgangskrav og være partnere i projektet, se https://www.dansketurismekompetencer.dk/om-os/hvem-kan-deltage/



                   

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >